søndag den 26. juni 2011

Okaemørbrad med købe tilbehør

Som en gave fra arbebjet havde min kæreste fået en ordentlig oksemørbrad med tilbehør fra delikatessen, og det fik vi som lørdagsmad i denne uge. Det gav mig muligheden for at teste noget af det købe-tilbehør af, som man kan få - jeg laver nemlig altid mit eget tilbehør og kunne normalt ikke drømme om f.eks at købe flødekartofler. Og efter at have givet det en (om end noget skeptisk) chance, ved jeg nu hvorfor. Det er altså bare ikke de samme. Der mangler bare alt lige fra smag til konsistens og til kærlighed i maden. Men  oksemørbraden sad nu lige i skabet, selv om både kæresten og jeg er mere til entrecotes eller marmoreret oksefillet - men det lyder vist lidt for snobbet at brokke sig over mørbrad ;)

Gårsdagens tallerken med flødekartofler, rösti og asparges i bacon - alle fra delikatessen i Føtex
Jeg er nok bare en gammel madmor, der ikke rigtig duer til købetilbehør, så her hjemme bliver der altså fremover lavet hjemmelavede flødekartofler mm., når det er :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar