fredag den 10. juni 2011

Min jomfrurejse som blogger

Nu gør jeg det! Jeg har i lang tid tænkt over, at jeg godt kunne tænke mig at lave en madblog. Jeg bruger nemlig rigtig meget tid på at kigge alle jer andre skønne bloggeres opskrifter igennem og finder en masse inspiration her. Og da jeg ikke bryder mig om folk, der kun tager og aldrig giver, er det vist ved at være på tide, at jeg selv giver noget tilbage. Så det vil jeg forsøge at gøre med denne blog.

Jeg må dog hellere sige først som sidst, at jeg ikke har opfundet og nok aldrig kommer til at opfinde den dybe tallerken i et køkken. Jeg laver almindelig hverdagsmad, og jeg er god til det. Men der er ikke noget fancy pancy't over min madlavning, til gengæld elsker jeg at improvisere.

Vi får mad her hjemme hver dag, men det er ikke altid lige spændende. Selv om jeg enormt gerne ville kreere sjove retter hver dag, så er tiden ikke altid til det. Derfor vil jeg skåne jer for den kedelige mad og nøjes med at lægge de lidt mere spændende opskrifter ind. Til gengæld elsker jeg at bage kager og lave desserter, så det tror jeg, at jeg vil komme til at blogge en del om.

Velvidende at der ikke er nogle læsere endnu, så vil jeg alligevel byde folk velkommen til mit univers. Jeg glæder mig allerede til min rejse ind i blogland :)

Kærlig hilsen Louise
- nu også med identiteten "Miss Mocca", hvilket kom til mig, da jeg brainstormede for navne, fordi kaffe er den eneste ting, som jeg bare MÅ have hver dag, og så synes jeg, at det lyder godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar