torsdag den 16. juni 2011

Hov, jeg glemte vores kat

Jeg kom lige til at tænke på, at jeg helt har glemt at præsentere vores lille dreng. Han hedder Tumle, og er lidt over tre år gammel. Han er en rigtig putte-sove-mis, og hvis i spørger mig, så er han verdens bedste kat - men særlig intelligent, det er han nu ikke. Her kommer et udpluk af Tumle, når han er bedst :)

Typisk Tumle. Hvis man ikke får nok pmærksomhed, så ligger han sig bare til at sove ovenpå de ting, som vi ellers lige brugte - i det her tilfælde en avis og fjernbetjeningen. Tsk tsk

Sådan ser det ud, når Tumle hjælper mig med at skrive artikler

Tumle forstod det ikke helt, da vi skulle flytte ud i vores nye hus - men igen fandt han stedet, der gav mest opmærksomhed

Og da vi så lige var flyttet, var han helt bange og forvirret, så han lå inde under vores dyne i flere dage. Men efter en uges tid kom han ud og lege igen, og nu er han helt tilbage til sit vanlige jeg - lige nu ligger han på min arm mens jeg skriver.

4 kommentarer:

  1. Skøn, skøn kat - hvor er han dejlig :-)

    SvarSlet
  2. Tak, han er i hvert fald højt elsket - og meget putteglad :)

    SvarSlet
  3. Nårrhhh, hvor er han skøn!!! :-) Jeg synes du du "manglede" noget - nærmest alle andre madbloggere har kat, har jeg lagt mærke til ;-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  4. Ja, han er min lille dreng :) (selv om han nu minder mest om sin far - min kæreste, når han bare sover og spiser hehe ;) )
    Gud hvor pudsigt. Men det er da egentlig rigtigt, det har jeg ikke tænkt over før. Det må være fordi katte bare er verdens bedste dyr ;)

    SvarSlet