søndag den 26. juni 2011

Frugtsalat og skovtur

Bloggen har stået lidt stille i denne uge, fordi jeg har haft rigtig travlt på arbejdet, hvilket betyder, at der ikke har været de store kulinariske udskejelser. Dog havde jeg eftermiddagen fri torsag, så der kunne jeg tage på picnic i Munkemose i Odense med min skønne veninde Anna. Her havde jeg lavet koldskål og mit nøddekrymmel, købt en bagel, som vi delte (den røg før, der blev taget et billede) og så havde jeg lavet frugtsalat, som kan ses nedenfor. Når jeg laver frugtsalat er det altid ren frugt, ingen creme eller fløde eller noget andet, kun frugt. Hvis frugterne er syrlige, så får den lige et skvat ahornsirup til at søde det med.
Jordbær, galiamelon, blå druer, grønne druer

Svanemor med sine ællinger

Svaneællinger er da ikke grimme, de her er i hvert fald super søde

Stemningsbillede fra Munkemose
Om aftenen fejrede vi Skt. Hans hos mine svigerforældre, hvor menuen bestod af røgede ål til forret, stegte ål med persillesovs og nye kartofler, og til dessert fik vi nye danske jordbær med fløde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar