lørdag den 11. juni 2011

Velkommen og velbekomme


Her kommer så mit første ordentlige indløg. Først vil jeg lige byde jer velkommen til mit køkken, så i ved, hvor det er, retterne bliver lavet:




Når i så har set, hvor retterne bliver lavet, så må i også hellere se, hvor de bliver nydt:


Det var lige en rundtur i hjemmet. Jeg bor, som der også står i min profilbeskrivelse, i en mindre by på Fyn sammen med min kæreste (mand fra efter d. 6. august). Det er kun fire måneder siden, vi rykkede ind i vores hus, som er vores første købe-hus. Tidligere har vi boet i et lejet rækkehus og endnu tidligere i en lejlighed inde i Odense. Men nu er vi blevet rigtig mormor og morfar med villa kat og stationcar - og vi elsker det :) Velkommen ind i mit køkken og i min verden - mere om den i næste indlæg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar