torsdag den 7. juli 2011

Op på hesten igen

Den sidste uge har bloggen ligget død hen, hvilket slet ikke var meningen. Men i lørdags blev jeg pludselig bortført af mine veninder, og så stod den på polterabend. Det var et fantastisk polterabend, og måske den bedste dag i mit liv, men det vender jeg tilbage til :) Først de dårlige undskyldninger, ser i sagen er den, at jeg på trods af mine kun 25 år, ikke fester og drikker særlig ofte. Så når jeg en sjælden gang kaster mig ud i det vilde ungdomsliv, så medfører det massive tømmermænd i helt op til 3 dage, hvilket var tilfældet denne gang. Men det var det hele værd. Det betyder dog, at mine madplaner røg sig en tur. Dertil kommer, at jeg fik lavet en jordbærtærte, hvor der gik utålmodighed i den, og det endte med, at hele projektet kiksede. Tsk tsk. Jeg har dog nogle indlæg, som ligger og hober sig op, de kommer i løbet af de næste par dage. Men først vil jeg fortælle om mit polterabend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar