mandag den 22. oktober 2012

Desserter med kaffe

Jeg så lige dette spændende indlæg på Ude og Hjemmes hjemmeside med 11 forskellig desserter og kager, om indeholder kaffe. Og det er jo lige noget for mig, så der er da et par stykker, som jeg vil kaste mig ud i eller i hvert fald hente inspiration fra.

De 11 desserter er:
Moccalagkage
Chokolade-kaffe-mousse
ÅRets bedste kage
Græsk yoghurt brazil
Espresso muffins
Lagkage tiramisu
Espressokage
Tiramisu
Chokoladekage med kokus
Romkugler
Kaffe med vanilleis

Hvad siger i, var det noget, der kunne friste? Jeg er ret vild med kaffe i dessert og bager hyppigt marengs-kager med chokolade og/eller kaffe i - de er så skønne lige at have til kaffen, og så er det ikke de "værste" kager man kan stille sukkertrangen med. Men jeg tror også, at jeg snart vil kaste mig ud i en kombination af cookies og kaffe.

2 kommentarer:

  1. Årh, det ene lyder bedre end det andet - det eneste sted kaffe gør sig bedre end i min kop, er som dessert!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Hov, havde helt verset din kommentar. Velkommen til Anne :) Helt enig, elsker kaffedesserter :)

    SvarSlet