torsdag den 2. august 2012

FERIE

I morgen rejser vi endelig på sommerferie. Det har været hårdt at se på folk hele sommeren, der gik på ferie - men nu blev det så endelig vores tur. I morgen tidlig drager vi mod Kastrup, hvorfra turen går til Thailand. Nærmere bestemt er det Ao Nang, som er en lille hyggelig by i Krabiprovinsen, der skal danne rammerne om vores ferie denne sommer. Lørdag sidder vi altså lige her:

Morgenmaden på vores hotel, hvor vi kan sidde og se ud på vandet hver morgen
Det betyder naturligvis ferielukning på bloggen. Vi er afsted i tre uger, så der bliver altså stille mere eller mindre hele august. Kan i have en god måned ude i det danske land, eller hvor i nu befinder jer :)

3 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie Louise :) Hvor ser det bare absolut skønt ud!

    Jeg kender kun ALT for godt misundelsen, den hærger også i mig, specielt nu hvor vi ikke kommer nogen steder! Men nogle ting skal jo prioriteres ;)

    Glæder mig til du kommer tilbage og høre mere om din ferie!

    - Maj :D

    SvarSlet
  2. Uh.. Misundelse er jo en grim ting, men for pokker hvor jeg er misundelig. Mit rejsegen og jeg skændes en del for tiden ;)
    I må have en helt fantastisk tur!

    SvarSlet
  3. Tak søde Maj, vi glæder os også - afgang om 45 minutter ;) Og jeg glæder mig også til at fortælle om tiren...

    Tak Bianca - misundelse er skønt ;)

    Glæder mig til at læse alle jeres skønne blogindlæg, når jeg kommer tilbage igen.

    SvarSlet