tirsdag den 31. juli 2012

En heldig kartoffel

Det er, hvad jeg er :) Jeg var nemlig så heldig at vinde en give away på Biancas skønne blog, og i dag lå der så denne fine pakke til mig, da jeg kom hjem.

Det fine sammenklappelige cupcake tårn
Mit eneste problem er nu, at det kribler i fingrene for at komme i gang med at bage nogle muffins/cupcakes, men jeg har desværre ikke tid til det. Vi rejser på ferie fredag morgen, og jeg har tusind ting, jeg skal nå inden afgang. Men når vi kommer hjem igen, så skal der helt sikkert laves noget fyld til det fine fad. Jeg har lavet lidt lækkerier de seneste dage, så der kommer lidt på bloggen, selvom jeg ikke får lavet det store de næste dage - og så er der ellers dømt ferie i 3 uge...

3 kommentarer:

  1. Det var hurtig levering. Har slet ikke nået at skrive til dig de var sendt :)
    Håber I får en fantastisk ferie!

    SvarSlet
  2. Blev så glædeligt overrasket, tak for det- er spændt på, om jeg kan lade være med at bage muffins, inden vi tager afsted ;)

    SvarSlet