torsdag den 1. marts 2012

Perfekt gave for en kaffeelsker

Min gode veninde var i New York lige før jul, og vi har ikke fået set hinanden siden, fordi så var vi selv på ferie, og vi har begge meget travlt på jobbet. Men i sidste uge blev det endelig til en hyggedate, og her kunne vi udveksle gaver fra hver vores rejse. Hendes gave til mig viser helt bestemt, hvor godt hun kender mig, og hvor meget jeg elsker kaffe :)

En kæmpe NY-kop med plads til meget kaffe og en gaveæske fra Starbucks

Æskens inhold - søde små kaffeposer med forskellige smagsvarianter
Det store spørgsmål er nu, om jeg kan få mig selv til at bruge af de søde små kaffeposer, men det må jeg vist hellere. En ting er sikkert - det var en helt perfekt gave, og jeg elsker mit nye krus. Faktisk har jeg brugt det lige siden, så der er kaffe i på billedet også - derfor jeg måtte tage det nedefra :)

3 kommentarer:

  1. Ej hvor en dejlig gave :) Min veninde har også været i New York og havde Starbuckskaffe med til mig, skønt. Ville dog også smadder gene have haft et krus til samlingen derfra!

    SvarSlet
  2. Det ser bare dejligt ud, I love Starbucks!!

    SvarSlet
  3. Perfekt gave til en kaffeelsker - der mangler bare en cupcake eller lidt andet sødt til kaffen ;-)

    Men Trine - kan godt forstå, at du mangler koppen. Den er nemlig intet mindre end fantastisk. Og har lige målt indholdet i den - 0,7 liter, det er en ordentlig kop kaffe, mmhh :) Og jeg ELSKER også Starbucks - hvilket jeg ikke vidste før nu, farlig afhængighed, nu må jeg til NY for at prøve mere kaffe (nej det kan ikke gøres tættere på ;) )..

    SvarSlet