torsdag den 30. januar 2014

20 random facts om mig

Inspireret af Instagram legen med at skrive 20 random facts om sig selv kommer her 20 stykker om mig.  Et bonusfact er nemlig, at jeg er møg dårlig til at skrive lange tekster på mobiltelefonen, jeg rammer så tit de forkerte taster, og det irriterer mig helt vildt - af samme årsag er jeg også møg dårlig til lange sms'er :)

20 random ting om mig
1. Selvom jeg kun er 27, har jeg i flere år gået under kaldenavnet "mormor". 
2. Jeg er enebarn. 
3. Måske derfor jeg har et behov for at være alene af og til. Min mand har det på samme måde, så vi kan godt lide være "alene sammen". 
4. Han er samtidig det eneste menneske, jeg har mødt, som jeg aldrig bliver træt af. 
5. Vi var sammen første gang for 7 år siden til en julefrokost i Bilka Odense lige ud for kasse 1. 
6. Jeg spiser aldrig et sted, hvor jeg ikke først har set deres smiley-rapport. Et af mine direkte links i mit faneblad på computeren er til findsmiley.dk.
7. 7 er mit lykketal, mit spillernummer i håndbold og datoen for min mands frieri. 
8. Jeg var kun 24, da jeg blev uddannet kandidat i journalistik som den yngste nogensinde vist og på et halvt år under normeret tid. 
9. Jeg har villet være journalist siden 1992, hvor jeg så OL fra Barcelona. 
10. Jeg har arbejdet 3,5 år på TV 2, men skal finde nyt arbejde, når min barsel slutter. 
11. Min drøm er at skrive en bog. 
 12. Jeg har været rejseguide på ungdomsferier i Lloret de Mar i 4 somre. 
13. Jeg har kun én rigtig nær veninde, der bor her på Fyn. De andre er spredt ud over hele DK. 
14. Jeg elsker krigsfilm. 
15. Jeg har i mange år været tyk, men nu er jeg tynd - læs mere om det her
16. Min søde tand udviklede sig først, efter jeg havde tabt mig. 
17. Jeg elsker at rense ører, og gør det mindst to gange dagligt (min mand gør det samme).
18. Min datter hedder Grete-Johanne efter mandens mormor og min farmor. 
19. Jeg selv er opkaldt efter en plastikpose. 
20. Jeg retter folks sprog, når de taler, selvom jeg godt ved, at det er irriterende. På samme måde tæller jeg grammatiske fejl i sms'er og tekster, når jeg læser dem - men jeg siger det sjældent højt til folk.
21. (i får et ekstra, fordi nummer 18 ikke rigtig var om mig) At være blevet mor har ændret mit liv, jeg havde aldrig forestillet mig, at det ville tage mig så meget med storm, som det har gjort, for børn har aldrig rigtig sagt mig noget før.

Det var lidt om mig, vil i selv lege med? Så gør det enten i kommentarfeltet herunder eller på jeres egen blog, det er faktisk meget sjovt at sidde og finde ting frem om sig selv.

1 kommentar:

  1. Åh, nummer 11 er jeg med på - det ville være det største!

    - Anne

    SvarSlet